Kompjuterska kontrola pristupa i evidencija radnog vremena beskontaktnim karticama, privescima i/ili čitačima otiska prsta i lica.

Sistemi kontrole pristupa omogućavaju korisniku da odredi ko, gde i kada ulazi i ko se gde nalazi unutar objekta, kao i preciznu i objektivnu evidenciju radnog vremena.

Entrapass je kompjuterski sistem za kontrolu pristupa i evidenciju radnog vremena koji predstavlja najsavremenije i najbezbednije rešenje za sve vrste komercijalnih objekata.
Entrapass sistem može kontrolisati jedna, dvoje ili do 64 vrata (zavisno od broja ugrađenih modula) sa maksimalno 3000 kartica.
Jedna od vrlo važnih prednosti EntraPass sistema je mogućnost distribuiranog korišćenja kartica i centralizovane obrade podataka. To znači da je dovoljno na jednoj lokaciji (obično direkciji firme) instalirati računar i sistem za kontrolu pristupa, i moguće je na dodatnih 256 udaljenih lokacija-filijala firme ugraditi lokalne sisteme za kontrolu. Udaljeni kontroleri će raditi potpuno samostalno i sve izveštaje slati centralnom kompjuteru preko modema i obične telefonske linije, prema programiranom rasporedu. Na taj način se dobija detaljna informacija o kretanju zaposlenih, vremenu zadržavanja u pojedinim objektima (ili čak pojedinim prostorijama), kao i o vremenu provedenom u putovanju između objekata.